نمایه نویسندگان

ا

  • اسلامی، ادریس آیین زرتشت ودلالتهای تربیتی آن(براساس متن گاتها) [دوره 2، شماره 1، 1391]
  • اکبری، احمد رویکرد انتگرال به برنامه فلسفه برای کودکان (p4c) [دوره 2، شماره 2، 1391]
  • امین یزدی، سید امیر رشد یکپارچه انسان: مدل تحولی- تفاوت‌های فردی مبتنی بر ارتباط [دوره 2، شماره 1، 1391]

ب

  • بازقندی، پروین هستی شناسی فناوری اطلاعات: بازخوانی نقش و جایگاه فناوری اطلاعات در تربیت [دوره 2، شماره 2، 1391]
  • باقری، خسرو تبیین عناصر فلسفه اخلاقی- اجتماعی ابن سینا و دلالت‌های آن در تربیت اخلاقی [دوره 2، شماره 2، 1391]
  • باقری، خسرو مولفه های روش شناختی پژوهش پدیدارشناختی در تعلیم و تربیت [دوره 2، شماره 2، 1391]
  • بختیار نصرآبادی، حسن علی ایدئولوژی مبنایی برای عملکرد آموزش و پرورش: مقایسه‌ پیامدهای ایدئولوژی لیبرال دموکراسی و نئولیبرالیسم بر تعلیم و تربیت در کشورهای غربی [دوره 2، شماره 1، 1391]
  • برخورداری، رمضان مولفه های روش شناختی پژوهش پدیدارشناختی در تعلیم و تربیت [دوره 2، شماره 2، 1391]
  • بیجنوند، فرامرز بررسی دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی شهر تهران درباره جایگاه رشته فلسفه تعلیم و تربیت [دوره 2، شماره 2، 1391]
  • بیرونی کاشانی، راضیه تبیین عناصر فلسفه اخلاقی- اجتماعی ابن سینا و دلالت‌های آن در تربیت اخلاقی [دوره 2، شماره 2، 1391]

پ

  • پاک سرشت، محمد جعفر ایدئولوژی مبنایی برای عملکرد آموزش و پرورش: مقایسه‌ پیامدهای ایدئولوژی لیبرال دموکراسی و نئولیبرالیسم بر تعلیم و تربیت در کشورهای غربی [دوره 2، شماره 1، 1391]
  • پاک سرشت، محمد جعفر بررسی مبانی نظری ایده خودکارآمدی به عنوان هدفی تربیتی [دوره 2، شماره 2، 1391]

ت

  • تقوی، محمد رویکرد انتگرال به برنامه فلسفه برای کودکان (p4c) [دوره 2، شماره 2، 1391]

ج

ح

خ

  • خالق خواه، علی تربیت ‌دینی بر اساس باورهای متناقض ‌نمای کرکگور [دوره 2، شماره 1، 1391]

د

  • دست مرد، مادح بررسی مبانی نظری ایده خودکارآمدی به عنوان هدفی تربیتی [دوره 2، شماره 2، 1391]

ز

  • زیبا کلام مفرد، فاطمه تبیین عناصر فلسفه اخلاقی- اجتماعی ابن سینا و دلالت‌های آن در تربیت اخلاقی [دوره 2، شماره 2، 1391]

س

  • سجادی، سید مهدی بررسی دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی شهر تهران درباره جایگاه رشته فلسفه تعلیم و تربیت [دوره 2، شماره 2، 1391]

ش

ص

  • صفائی مقدم، مسعود بررسی مبانی نظری ایده خودکارآمدی به عنوان هدفی تربیتی [دوره 2، شماره 2، 1391]

ض

  • ضرغامی، سعید تحلیل تطبیقی فلسفه عدالت تربیتی؛ دیدگاه‌های لیبرال و جامعه‌گرا [دوره 2، شماره 1، 1391]
  • ضرغامی، سعید هستی شناسی فناوری اطلاعات: بازخوانی نقش و جایگاه فناوری اطلاعات در تربیت [دوره 2، شماره 2، 1391]

ق

  • قائدی، یحیی تحلیل تطبیقی فلسفه عدالت تربیتی؛ دیدگاه‌های لیبرال و جامعه‌گرا [دوره 2، شماره 1، 1391]
  • قلتاش، عباس مبانی اجتماعی و سیاسی تعلیم و تربیت، بررسی تطبیقی رویکردها و دیدگاههای تربیت شهروندی [دوره 2، شماره 1، 1391]

ل

  • لیاقتدار، جواد ایدئولوژی مبنایی برای عملکرد آموزش و پرورش: مقایسه‌ پیامدهای ایدئولوژی لیبرال دموکراسی و نئولیبرالیسم بر تعلیم و تربیت در کشورهای غربی [دوره 2، شماره 1، 1391]

م

  • مسعودی، جهانگیر تربیت ‌دینی بر اساس باورهای متناقض ‌نمای کرکگور [دوره 2، شماره 1، 1391]
  • مهرمحمدی، محمود کثرت روش شناسی پژوهش: افول پوزیتیویسم یا مرگ حقیقت؟ [دوره 2، شماره 1، 1391]

ن

  • نقیب زاده، میرعبدالحسین تحلیل تطبیقی فلسفه عدالت تربیتی؛ دیدگاه‌های لیبرال و جامعه‌گرا [دوره 2، شماره 1، 1391]
  • نیک نشان، شقایق ایدئولوژی مبنایی برای عملکرد آموزش و پرورش: مقایسه‌ پیامدهای ایدئولوژی لیبرال دموکراسی و نئولیبرالیسم بر تعلیم و تربیت در کشورهای غربی [دوره 2، شماره 1، 1391]

ی

  • یاری قلی، بهبود تحلیل تطبیقی فلسفه عدالت تربیتی؛ دیدگاه‌های لیبرال و جامعه‌گرا [دوره 2، شماره 1، 1391]